Sugar Glider : Permainan Untuk My Baby =)

Salam

Minggu lepas saya ada order barang permainan untuk sugar glider saya. Saya order di suggieheaven.blogspot.com. Petang semalam masa balik dari kerja tengok tengok bungkusan pos ekspres da sampai ~! Gila teruja nak tengok permainan untuk sugar glider saya ni kan... hihi.... Tak mahal pun, promosi hari raya .. harga 3 item yang saya beli tu hanya RM50 jer =) Thanks suggieheaven !

3 item yang saya beli ni cuma RM50 jer
 
cone sleeping pouch sugar glider

little tiny nest untuk sugar glider

seeking hut untuk sugar glider

RM50, murah kan !!

tibalah masanya kita raikan !

gelojoh bila dapat mainan baru !

seeking hut !

shemie dalam tiny nest =)

konon nak gedik gedik la tuu

da rasmikan tidur dalam seeking hut ~!

balik dari sekolah je, melilau cari makanan !

mummy kami lapar ~

berpaut

masih enjoy dalam rumah baru

thanks mamah ! =) yahuuu yeepiiii ! 

Peace, ok bai !

Comments