Tuesday, August 16, 2011

Sugar Glider : Gaya Tidur Paling Cool, Sayap Terbuka !

Petang tadi si Ninja tidur tak ingat dunia punya...dah la gaya tidur meniarap...badan dia leper pulak tu...macam karpet je...sedap je kalau kena pijak pijak...lembut je. Huhu...Paling best bila dia meniarap tu..sayap dia pun terbukak sekali...sedap woo main cium cium sayap dia yang lembut tu..Halus suci murni gitu !


makin saya usap badan dia, makin dia panjangkan badan dia...huhu lembut giler bulu dia ni..rasa nak kunyah kunyah je
 

oohoh...gediknya gaya tidur mu ninja !

mamii ni kacau je ninja nak tidur..takde privasi langsung la mami

tidur di sebelah mamii nyer ~

yang lagi sekor ni shemie, takmau tidur...kalau dia tidur saya amik gambar..mesti dia cepat terjaga..

ninja masih lagi kurus keding..kena bagi makan banyak sikit laa anak saya nih..

tengok tu...sayap dia...comel tak ?

aduhai...leper nye badan anak ku ni...kalau kena pijak pun tak perasan wooo ~
shemie makan buah jambu air...favorite tuh ! ngap ngap !

ohhh i want to swim in this bed muahahaha

mama i love your bed laaa =)
im flying in my dream !

oh mucuk mucuk ku...

yang ni pulak time dia dah curling balik badan dia...

kalau nak dibandingkan dengan botol...inilah besarnya anak saya ni..takde la besar sgt kan..kecik je diorang ni

shemie tak nak tidur...dia kata tak elok tidur petang petang nih, hehee

pruttt ~! =)

geget botol !

oklah babai semua orang, kami nak pergi berbuka puasa =) selamat berbuka !

Ninja dengan Shemie dah cukup umur 3 Bulan...melangkah masuk ke bulan keempat pula. =)


 

Designed by Alieff Artwork