Thursday, August 04, 2011

Pantai Klebang, Tugu 1 Malaysia.

Salam ramadhan semua, korang suka main layang layang ? Kalau korang melepak di Melaka, korang jangan lupa singgah di Pantai Klebang Satu Malaysia tau...kat padang ni ramai orang main layang-layang. 

Kenapa ya padang ni namanya pantai klebang 1 Malaysia ? Mungkin sebab ada tugu 1 Malaysia kat tepi pantai tu kot ? Huhu...apa apa pun sempatlah juga kami bergambar di tugu 1 Malaysia tu sebelum menjelang malam =)

atas kepala kami ada banyak layang layang kan ? huhuhu

memandang jauh sambil menikmati burger yang sodap...

pandangan padang satu malaysia dari jauh..
 

ini yusliana.

huhu =)

makan burger cam orang gile

lapar woo perut time time ni...

layang layang yang banyak sekali

bring me to the moon ohyeah

semuanya macamnak terbang saja

padang yang luas terbentang di bandaraya melaka

gossip girls !

hangat berborak ~!

berkelah di tepi pantai...tak boleh mandi pun..bahaya mandi..lepak je boleh

pemandangan pantai yang luas...

dah nak malam dah...jom buat one malaysia pose !

pandang jauh ke hadapan memikirkan pasal hidup masing masing

konon nak lompat laa...apekes !

padang one malaysia di melaka


jangan pandang belakang

aksi !

nak angkut one malaysia bawa balik boleh ?

jauhnya perjalanan...hihii..hirup udara pantai =)

kita satu malaysia

say one two three!

the gugurls !

love !

Ok...jumpa dalam entri yang lain ya. Thanks for viewing =) Luv, neo.



 

Designed by Alieff Artwork