Wednesday, August 24, 2011

Murid Belajar Gosok Gigi.

Salam,

Jom kita belajar gosok gigi ! Anak anak murid saya ni belum pandai gosok gigi tau. Setiap kali selepas rehat, semua murid murid PPKI kena pergi gosok gigi dulu sebelum masuk ke dalam kelas belajar. So, brush brush brush baby ! Bagus betul...sekarang nak belajar pun selesa sebab semua murid mulut bau wangi jer ! Hehehe..

berus sini sana, mata nak pandang ke lain je...cuba fokus sikit sayang oi


cuci cawan dan berus lepas gosok gigi ya


kalau tak diawasi, tengoklah main air laaa jawabnye


kusyuk nye anak murid saya ni gosok gigi ! hahaha


ptuihhh ! ada yang ludah balik, ada juga yang telan terus air kumur nih..kelakar saya tengok


cepat cepat lah pandai gosok gigi sendiri ya =)


They are special ... very special !

 

Designed by Alieff Artwork