Melaka, Bandaraya Bersejarah (Lepak Bergumbira)

Hari Sabtu haritu saya dan kawan kawan lepak seharian di Melaka. Dari pagi sampai ke malam kami lepak kat sana...pusing pusing satu Melaka huhu...nice ! Malas nak cerita panjang la kan, korang tengok sendiri jelah gambar gambar nih...dalame woo tak jalan jalan macam ni...


banyak nak cerita, saya akan buat part by part...
so nantikan entri yang lain ya =)


ting tong ! sampai rumah ayu raudhah...hehe

on the way melaka hujan lebat wo..alhamdulillah sampai dengan selamat

peace yall



thanks to driver yang paling cun di dunia nih =)






rupanya bunga di telinga tu dipetik di kebanyakkan beca yang ada nih..




Thanks so much to friends Ayu Hakim, Izot, Yus, Didie, Syuckrie, Pakcik Beca, Pakcik Tol, Brother Coconut Shake,  Brother Burger Padang Satu Malaysia, eh...semua semua orang la yang saya jumpa tu saya nak ucap terima kasih la sebab menceriakan hari saya = )Nanti nak jalan jalan lagi la..next time jonker walk pula ye !

P/s : Nantikan susulan cerita dan gambar Lepak Bergumbira di Melaka dalam next entri ya...



Comments

Post a Comment