Pages

Sunday, August 28, 2011

Kereta Viva Neon Cedera.

Entah bila lah pulak viva neon saya ni cedera. Tak perasan bila jadinya...skru dia terkopak sket...hurm...Sape punya kerja ni ? Baik ngaku...! Maklumlah, kereta ni ramai peminat..semua orang kat rumah nak guna kereta ni sebab kereta ni paling jimat minyak antara kereta diorang woo...anyway, ini merupakan kecederaan yang ketiga buat viva neon. 

1st injury, kereta viva neon kena calar dek perbuatan orang
2nd injury, bonet bahagian dalam kereta kemek kena hentak dengan payung
3rd injury, bumper depan ni yang terkopak sikit

 i love my baby woo...

baby sumbing sikit laa raya ni

sikit je kan...takpe nnt kita g ketuk kat workshop ye..mumuu..

Mood : adakah malam ni malam terakhir ramadhan ?

 

Designed by Alieff Artwork