Tuesday, August 30, 2011

Kemas Bilik.

Kemas bilik! Lagi kosong kawasan bilik ni, lagi saya suka. Lagi tak banyak barang, lagi saya selesa ! Huhu...dah kosong nampaknya, sampai boleh letak cage shemie dengan ninja sebelah katil. Peneman jiwa raga tu...setiap kali nak tidur pun boleh borak borak dengan diorang dulu wo =)

simple je bilik saya ni..langsir pun dah bukak, basuh

ros atas cage tu sekadar kenangan je...bagi hadiah kat shemie dengan ninja

ikan laga pun nak kasih sayang jugak...

cage sempoi shemie dengan ninja...huhu dah ada set mainan baru, tapi saya tak pakai pun.

Mood : Whatever...



 

Designed by Alieff Artwork