Pages

Tuesday, August 30, 2011

Irfan Nur Iman, Umur 1 Bulan.

Irfan nur iman...penyeri rumah kami ! Cahayamata along dan kak acha tersayang =) Baru berumur 1 bulan...sangat sihat dan mula berbunyi bunyi macam - macam. Gaya macam nak bercakap-cakap dengan orang...ahhh geramnya dengan iman ! Aunty ena dah berani dukung iman sebab iman dah kuat sikit =)

 iman sayang tengah mandi, auntie da tutup bird iman hehe
 

bulat mata iman..suka mandi woo

sedu sedu...tepek tisu kat dahi



iman teman puan masak masak nak raya

iman jadi mando

ni daddy iman yang gila gila hahaha

iman kata pe tu iman 

stroller iman tu auntie ain dengan autie ena hadiahkan kat iman tau !

aduihai

daddy iman gedik nak bawa iman jalan-jalan..mana ada orang kat sini dah semua balik raya kampong

jom jalan jalan ikut iman jom



iman lepas mandi

iman nak wangi wangi pulak

Ok, sayang iman, semoga membesar dengan sihat ye...tak mau besar cepat cepat nanti auntie rindu nak cium cium iman...Luv, neo. 

Mood : Raya biasa sahaja.



 

Designed by Alieff Artwork