Doaku Untuk Blogger Cik Mas.

Salam,

Saya harap yang terbaik buat semua rakan rakan blogger saya. Sekejap tadi blogwalk dan tinggalkan komen di blog kamu semua...ternampak entri blogger Cik Mas yang agak mengejutkan saya. Rupa-rupanya rakan kita seorang ni sakit apendix. Dugaan dibulan puasa, terpaksa pula menjalani pembedahan sehingga terpaksa MC 2 minggu. 



Saya doakan dia cepat cepat sembuh dari sakit yang dihadapinya tu. Moga Allah permudahkan segala jalan untuk kamu semua ya...sama-sama kita doakan Cik Mas cepat sembuh ! 

Dan jangan lupa doakan kesihatan Adik Takky kita yang seorang ni ya...doakan penyakit dia sembuh ! Doakan dia tak rasa sakit sakit macam apa yang dialaminya sekarang ni...Ya Allah, jauhkanlah segala penyakit dan sembuhkanlah mereka dari penyakit tersebut..Amin.



Takky tak pernah kongsi gambar dia dalam blog, jadi saya tak pernah pun tahu rupa dia...= ) Takky, U baca tak entri I ni...You sumber inspirasi tau, u memang power dan tabah orangnya...! 

Ok babai semua. Gua sayang you all laju laju gitu. Semoga tabah menjalani ibadah puasa, terawih !

Comments

  1. thankz atas sgale doa kak neon n sesiapa yg doakan saya...(bagi yg bace entry ttg saye kat blog akak)

    tapi 82ly saya x setabah n hebat mane pun...
    masih lagi manusia biasa yg lemah dan cari jalan utk kenal diri sendiri...

    ReplyDelete

Post a Comment