Pages

Saturday, August 13, 2011

Cupcake @ Muffin Ladybird Yang Comel !

Salam ! Pernah makan muffin cantik macam ni tak ? Saya nak promote pun tak tahu siapa yang jual benda ni. So saya cerita kan jela ye ? 

Minggu lepas ada orang sedekah muffin ladybird ni kat kami, teruja gila woh sebab muffin ni sangat cantik dan comel gitu. Macam ladybird !

Kalau korang google "Muffin Ladybird", banyak muffin yang lagi comel dan memikat hati kat internet tu..ambopi sekarang ni muffin pun boleh buat gambar macam macam ek ? Sangat kreatif ! Memikat jiwa raga ku =)

om nom nom, makan semuanya ! banyak pewarna nih hahaha

nak kata rasanya sedap macam syurga..takde la, tapi kalau setakat dua tiga ketul makan ok je..kalau banyak banyak da muak !

comel kan kan kan ! hihihi...


 

Designed by Alieff Artwork