Cinta Hati Saya

Peneman di kala suka +duka + hujan + ribut + petir + guruh + siang + malam !  =) Kuku shemie dan ninja dah makin panjang. Tak larat nak main dengan diorang ni, sakit sakit badan , tangan, muka. Sebentar tadi., ninja baru je landing baik atas muka saya. Kuku cengkam kuat...entah tertusuk dalam kulit muka yang sensitif ni. Berair mata sekejap...ergh...korang punya pasal kan..takpelah !

setiap hari selasa dan rabu...set date..mesti bawa mereka ke tempat kerja.
seronok nya ninja duduk dalam lengan baju saya tu..sambil saya menulis buku rekod...

tidur la kamu

diorang tak pergi memana pun..lepak jer duduk diam diam

=) comel 

jari jemari mu...

Pssst...saya ada baby baru nak tunjuk kat korang...nak tengok tak baby baru saya ?

Comments

  1. syiok gilos bwk SG(ninja) g skolah,,,dia tak kacau org ka?..lau ade kelas how?

    ReplyDelete
  2. dia duduk diam2 je ek time kat sekolah? bagus ar. payah gak kalo tiba2 dia maen2, pastu hilang.

    ReplyDelete

Post a Comment