Pages

Wednesday, August 10, 2011

Cinta Hati Saya

Peneman di kala suka +duka + hujan + ribut + petir + guruh + siang + malam !  =) Kuku shemie dan ninja dah makin panjang. Tak larat nak main dengan diorang ni, sakit sakit badan , tangan, muka. Sebentar tadi., ninja baru je landing baik atas muka saya. Kuku cengkam kuat...entah tertusuk dalam kulit muka yang sensitif ni. Berair mata sekejap...ergh...korang punya pasal kan..takpelah !

setiap hari selasa dan rabu...set date..mesti bawa mereka ke tempat kerja.
seronok nya ninja duduk dalam lengan baju saya tu..sambil saya menulis buku rekod...

tidur la kamu

diorang tak pergi memana pun..lepak jer duduk diam diam

=) comel 

jari jemari mu...

Pssst...saya ada baby baru nak tunjuk kat korang...nak tengok tak baby baru saya ?

 

Designed by Alieff Artwork