Buat Tang Lung Comel !

Hello semua. 

Kembali lagi kita dalam sesi persatuan Bahasa Cina. Ni hao ma ? wo der ming zi jiao lau shi nurul, ni ne ? Hehehe...wo hen kai xin looo, wo der tang lung ke ai  !! (Kamu apa kabar? Nama saya ialah cikgu nurul. Hehehe...saya happy sangat looo, saya punya tang lung comel !!)

comel tak saya buat tang lung ni ?
  

semua guru dan anak anak murid ku bergambar =)

angry bird !!

goyang sana sini

kalau dah nama pun anak murid yang tangkap gambar kan..mesti goyang la

alahai comelnye !!

kusyuk cikgu hafiz

satu keluarga..nampak tak anak murid saya tengah buat apa kat kepala saya tuh ? ayaaa ~

budak comel dan tang lung comel


lai kit soon
 jie hui
wui deck
jie ying
zhi chau
win kuan

pasangan bahagia

wui lok

aktiviti menggantung tang lung

aktiviti menggantung tang lung

aktiviti menggantung tang lung

aktiviti menggantung tang lung

comel tak ~ =)

P / s : Kita dah nak sambut Hari Raya dah...Selamat berhari raya semua...Maaf Zahir Batin ya..take care semua...




Comments

Post a Comment