Pages

Saturday, August 27, 2011

Bersedekah, Amalan Mulia.

Salam,

Berapa banyak baju dalam almari korang yang korang tatap hari-hari tapi jarang sangat pakai ? Sila keluarkan baju baju tersebut dan sedekah pada yang lebih memerlukan. Banyak tempat yang kita boleh salurkan sedekah ni contohnya kat orang somalia yang banyak mati kebuluran tu, anak-anak yatim, dan juga mangsa di Kemboja..

Inilah dia gambar baju baju kitorang yang banyaknya dalam kondisi yang masih baik sebab beli salah saiz la, pakai sekali dua je pun ada. Tak larat dah mata ni nak tengaok baju dalam almari yang hampir bikin almari tu roboh..

Bersedekah, Amalan Mulia.

Bersedekah, Amalan Mulia.

Bersedekah, Amalan Mulia.

Bersedekah, Amalan Mulia.

Semoga Allah mengurniakan rezeki yang berkat pada kita semua, insyaAllah...



 

Designed by Alieff Artwork