Thursday, August 04, 2011

Aktiviti Kemahiran Hidup : Threading Board

Salam,

Saya dah selesai ajar budak budak ni menjahit jahitan jelujur dan silang pangkah. Selalunya, waktu kemahiran hidup...kami buat aktiviti menjahit Cross Stitch jer. Kali ni kita lepak buat jahitan atas Threading Board pula yer...Layan gambar anak anak murid saya dan hasil kerja mereka =)

cheese ~!

comel tak ?

jahitan silang pangkah dan jahitan jelujur dah pass..lepas ni nak ajar buat jahitan sembat pulak

ini anak anak murid saya yang lukis...hehe...

cak ! dah siap dah...comel tak ?

ok sayang, smile !

peace !

kalau dah nama pun budak budak yang tangkap gambar kan..mesti la gegar seribu

wek !

ok, see you guys next time !

 

Designed by Alieff Artwork