Friday, August 19, 2011

Aktiviti Kemahiran Hidup : Model Meja Straw.

Salam ! 

Setiap kali waktu kemahiran hidup kelas jasmani, cikgu dah blur dah...mana tak nya, aktiviti yang nak dibuat kenalah menepati cita rasa murid, lepas tu kena fikir jugak..camne lah nak bagi budak budak ni buat...mesti tak jadi dan berterabur punya...! Huhu..tapi hari ini berjaya kita hasilkan sebuah model meja guna straw =)

10 % hasil kerja murid, dan 90 % hasil kerja cikgu..sebab tu lah jadik kan !


tadaaa ! model meja straw kami da siappp

cuba letak botol air...

cuba letak buku pulak atas meja straw

tadaaa comel tak ?

thumbs up kan kan kan !

semua pun nak cuba =)

smile bebeh !

meja hampir rebah bila class tamat...sape punya kerja ? biasalah anak anak murid sayalah...

Yabeda bedu...


 

Designed by Alieff Artwork