Friday, July 01, 2011

Video Sugar Glider Tidur Comel !

Salam yall ! Penat saya tunggu video ni siap upload. Huhu...nak tengok tak video sugar glider saya tidur ? Hehehe...dia ni tidur nyenyak tau..saya kacau pun dia sedar tak sedar je...kalau dia betul betul terjaga, mau dia marah saya kacau dia tidur macam ni..hahah macam anak patung saya buat =)

Layan je lah ye !

Video Sugar Glider Tidur Comel !

Amacam, rasa terbuai buai tak tengok saya belai sugar glider nih ? Saya sendiri rasa ngantuk bila tengok diorang tidur... ceh !


 

Designed by Alieff Artwork