Trafik Blog Silampuneon, Target Tercapai.

Salam,

Hai korang semua ! Buat ape tu... hehehe. Jom kita tinjau tinjau sikit macam mana la agaknya trafik blog ni bila berdepan dengan situasi jarang update ! Walaupun saya jarang update, tapi setakat ni saya rasa target saya hampir tercapai.

Ohya, sebelum tu..saya nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi follow blog saya ya ? Follower saya dah meningkat ke 2412 orang... wow, tak sabarnya nak tengok angka 3000 pulak...ceh, macam berangan sangat pulak kan !

Dulu saya ada target yang saya nak sekurang kurangnya 1,500 UV (pelawat blog) dalam sehari. Sekarang ni target tu dah tercapai dah...huhu. Saya hanya maintain dengan entri personal je dalam blog ni, ada nampak entri SEO tak ? Takde kan...ade nampak entri hangat hangat pasal artis cerai berai tak ? Takde kan...jadi hasil trafik ni semua dari entri biasa sahaja...

trafik blog minggu lepas

trafik blog minggu ini

Dan trafik ni datangnya dari korang juga kan ? Jadi saya nak ucapkan terima kasih sangat sangat...takky,aswad, sunshine, cempaka, mfi, azani, norma azura, ubey, bintang eridanus, dan ramai lagi tu sebab sudi lepak sini dan menemani saya selalu. Bagi saya, koranglah yang buat blog saya ni lagi bernyawa.. 

P/s : Carian dalam blog ini kebanyakkannya tentang mona fendi, sugar glider, kissm, spp, khairul fahmi che mat, ketumbit, hehe..

Comments

  1. wahh..nama saya tergolong..hehehe...

    apa2pun, tahniah...

    ReplyDelete
  2. tahniah! saya pun ada memasang impian untuk memiliki tarfik ribuan sehari. insha Allah akan diusahakan lagi

    ReplyDelete
  3. wow.. neo.. jeles ni.. bagi tips sikit.. ^_^

    ReplyDelete
  4. yeahhhh!! maintain gitu... perasan jugak sejak ahir ni buat entry personal je... Boleh lah buat banner dan header kamu comel2 pulak hehehe

    ReplyDelete
  5. tahniah la..pasni pasti aim 2000 plak kan..semoga berjaya...

    sama2 kasih..tapi saya buat ape?? komen2 je pon..

    ReplyDelete
  6. hihihihi, name saya ade la...
    ^O^

    ReplyDelete
  7. salam..
    tahniah..
    mantop tu
    teruskan kejayaan

    ReplyDelete
  8. Hello ticer..nampaknya blog kak lin jauh lagi nak sampai sasaran mcm blog ni. blog kita pun ntah hapa2 hihi

    ReplyDelete

Post a Comment