Tolong Jangan Call Nombor Lama.

Salam,

Erm...saya dah pesan dah, jangan contact saya pakai number lama..kan dah pesan kat semua kan kan ! Hurm...buat pengetahuan semua, number telefon lama saya tu sedang digunakan oleh orang laen. So...goodbye forever to that number ok ? Harap korang semua stop beri mesej atau call number tuh...takut silap silap ade  Alien menyamar jadi silampuneon aka cik nurul..cis, perasan pulak.


Arghh tensionnye, sekarang tak tahu macam mana nak explain pada mak sebab tadi mak saya call number lama saya dan ada orang lain jawab, mak saya ingat saya yang jawab... Ish = (] Penat dia soal saya, malasnye saya nak explain...huh.

Sorry geng geng semua, kalau korang call number lama saya, bukan saya yang jawab tau...tu bukan Nurul, tu bukan Ena, tu bukan..puyauuu ! Tu alien lain yang sedang menggunakan number lama saya = ( So jangan call Alien tu lagi ok semua ? Thank you =( Number saya yang terbaru ? Check dekat contact me kat atas tu ok ? Tata.


P/s : Rasa macam hak sendiri dicampak campak kat orang lain jer. Benci meluap-luap jer...tapi sabar je lah. Pakai nombor baru dengan pasrah. Huh.No more !



Comments

  1. eh macamne no tu orang lain boleh amik pulak?

    ReplyDelete
  2. hai neo. ak br miskol no lame td

    ReplyDelete
  3. nombor tu nombor kesayangan I..tapi dah disedekahkan kat orang lain atas sebab sebab tertentu...


    =(

    takpelah pasrah je laa...


    Ubey, kenapa u cal..tak payah ler...nnt alien tu tangkap you kang..

    ReplyDelete

Post a Comment