Teringat.

Salam,


Rasanya takde apa perkembangan terbaru dari saya yang maha lemah ni. Kerja dan hidup seperti biasa, yang  lebih menceriakan hidup sekarang sudah tentu anak-anak murid dan sugar glider saya tu. 

Cuma kadang kala saya teringat.
Saya teringat pada seorang sahabat saya, yang jauh sangat dari pandangan tapi tetap dekat di hati. Sahabat yang baik akan sentiasa mendoakan sahabatnya...Saya doakan dia sentiasa gembira dan diberkati Allah swt...amin.

P/s : Thanks readers, jaga diri baik baik..maafkan saya kalau saya ada buat salah silap...

Comments

  1. mengingati seorang sahabat secara senyap itu dengan ikhlas adalah lebih baik dari mengatakan kamu mengingatinya tetapi tiada keikhlasan.. :)

    sahabat yang baik amat sukar ditemui. sahabat yang baik juga akan sentiasa memaafkan kesalahan sahabatnya bagi menjaga ukhuwah yang ada.. :)

    ReplyDelete
  2. aku sentiasa ingat kau neon hehe...

    ReplyDelete

Post a Comment