Friday, July 01, 2011

Sugar Glider Tidur Comel (Gambar)

Percaya tak, lepas balik dari kerja...saya akan luangkan masa dengan sugar glider saya hampir berjam-jam lamanya...Kadang-kadang saya jadi leka dengan ragam sugar glider saya ni...Kadang-kadang saya tertidur sambil layan kerenah sugar glider nih...

Sugar Glider Tidur Comel (Gambar)

Haih..terlentang...

apa pun tak sedar

cium dia...

dah terlentang, meniarap pulak...

percaya tak dia tidur separuh mata terbukak...hahaha

alahai...yummy...rasa nak telan...

yang lagi sekor ni tidur dalam bekas makanan

menggulung diri dengan ekor gebu

merengkot pulak

mendakap jari ku sambil tidur

hahahaha cumil

nyenyak...?

tidur mu diganggu

bangun bangun !

tidur mengiring la pulak?

hahaha macam kelawar pun adaa

yang ni paling best...puas saya cium leher dia

ala mucuk mucuk baby mama =)

Haih..manja la diorang ni, manja macam kucing...puas saya cium...Saya sayang giler babas kat diorang ni..setiap pagi nak pergi kerja je cium dulu...dah balik rumah pun cium jugak...kalau diorang mati ni, memang saya gila meroyan nanti. Huhu. Semoga sugar glider saya sentiasa sihat, panjang umur, ceria selalu...yeah !


 

Designed by Alieff Artwork