Friday, July 15, 2011

Sugar Glider Main Roda.

Salam !

Agak-agak sugar glider ni minat tak main kat dalam roda ni ? Sebenarnya sugar glider saya tak rajin sangat main roda ni. Kalau dia betul betul boring je baru dia main...kalau nak dibandingkan dengan hamster, hamster lagi teror lari dalam roda ni berbanding sugar glider tau...mungkin kepakaran sugar glider lebih tertumpu pada lompat melompat, bukannya berlari. Layan gambar je ok !

lari dalam roda pun tak selaju hamster maa

blurr betul, camne nak main dengan roda nihh ?
bagi roda jer, terus dia berak dan kencing atas roda tu..haha

time untuk tidur bersama tuannya...ngeh ngeh

muahahaha...aksi terbaik watku tidur

ok babai ! jumpa lagi dalam entri sugar glider akan datang !

bye bye !

 

Designed by Alieff Artwork