Sugar Glider Ku Sayang =)

Halo ! Saya nak bagitahu korang ni...saya memang betul betul in love sangat dengan sugar glider saya ni...tiap tiap hari tatap wajah diorang yang cute ni buat saya cair loley jerk. Subhanallah, Allah menciptakan diorang ni serba cute dan boleh mengubat jiwa tatkala dipandang =)

Kalau yall nampak balang kecik belakang tu bukan sangkar diorang tau..itu saya baru beli tadi sebagai travel cage untuk sugar glider saya nih. Mana mana nak jalan senang nak bawa.

Hari ini kali yang kedua saya bawa sugar glider saya ni lepak dengan saya di tempat kerja. Gila hebat ! Semua anak murid suka sangat dengan sugar glider ni, sayang sangat..

part paling best, saya suka cium perut suggies saya yang lembut tu..bulu macam kapas siot.

yang sekor Ninja ni memanglah kalau tidur tu tak ingat orang...

tiba tiba tersedar dengan matanya yang buntang

dia nak pandang kamera laaa ! hihi

ala tutup mata la pulak...

okehhh aksi ciuman yang paling terhangat di dunia...kasih sayang emak dan anak

kamu boleh duduk diam diam tak sayang ?

peneman dikala duka lara ku...

geram laa sayang !

tuan aku ni suka sangat bawa aku jalan jalan...penat tol nak layan kerenah dia...

hahahaa...mata dia kuyu lagi tuhh disentap dari tidur

menjalar atas kepala ku...lalalaaa

oh sayanggg

cak !

P/s : Amboi banyaknye gambar kat sini..yela, sebab saya dah tak rajin nak upload semua gambar di Facebook. Lebih baik jadikan entri di blog terus. Hehehe...Tahan jelah kamu tengok gambar saya dan anak anak saya ni yer...doakan kami sihat dan panjang umur ! =) Peace...


Comments

Post a Comment