Sugar Glider Comel Dalam Pouch !

Salam..

Macam biasa, sebelum pergi kerja, saya mesti nak post something dalam blog ni. Huhuhu...Pagi ni nak share gambar dengan korang, pasal sugar glider saya yang suka duduk dalam pouch / hood sweater saya. Pantang je ada poket atau apa apa lubang, dia mesti nak masuk...sebab itu sifat dia, sugar glider memang sukakan tempat yang warm, dan gelap.

(Gambar) Sugar Glider Comel Dalam Pouch !

Gigit dia !! hahaha lembut tau jari jemari dia..buat saya geram.

yang ini gambar kalau saya bangun dan kedudukan hood di belakang sweater.

 waktu diorang tidur je lah saya boleh bergambar dengan tenang tau...

hokalaohh ! melampau nya tidur...

lepas ni nak cari sweater ni banyak banyak...

bila dah mengantuk sangat, apa pun dia tak peduli
P/s : muka neo tanpa sebarang bedak hahaha...see you next entri !

Comments

  1. Comelnyer sugar glider tu...still baby kan :-)

    ReplyDelete
  2. trend aa bela menatang ni skrg..haha..harga pn dh mhl aku tgk..adeh~ =.=

    ReplyDelete
  3. semua org nak bela sugar glider dah skrg...huu..tapi mahal kan

    ReplyDelete
  4. Haritu tgk TV3, ingatkan you yang diorang interview. siap ada kelab eh. walaupun comel, i tak berani la rapat sgt dgn binatang. anak kucing pun i takut, nanti dia cakar. hee~

    ReplyDelete

Post a Comment