Sugar Glider Ada Sayap @ Kepak !

 Salam, Aih...dah pukul 2 pagi dah ni. 

Saya masih tak tidur tidur lagi...huhu...Sebelum tidur, saya nak share video tentang sugar glider saya ni. Kalau korang nak tahu, sugar glider saya ni ada sayap wo...yeke sayap ? Saya tak sure la nak panggil kepak ke satap ke payung ke...tapi yang pasti saya memang suka sangat main tarik tarik sayap sugar glider saya ni. Hahaha...macam tarik chewing gum pulak.

betul laa, sugar glider saya ada sayap..kenapa tak percaya ?
gambar shemie tengah syok tidur...saya pun godek la badan dia..apa lagi

 Jom tengok kepak shemie yang elastic, stretchable ! huyooooo =)



Ok, jumpa dalam entri sugar glider yang lain ya =) luv, neo.


Comments

  1. sg kite ade mate mulut hidung kaki tangan ekor telinge dan sbgainye,hihihih

    ReplyDelete
  2. bolehhh pulakkk dia tido matiii..
    senangnyaa..
    kalau Prada n LV jangan harap! hahah

    ReplyDelete
  3. hehe .. kacau dia tido ek .. uhuh

    ReplyDelete
  4. tak gerak ke die masa main2 badan die tu?

    ReplyDelete
  5. wah sigu neo pun ade sg jugak iyee...

    ReplyDelete

Post a Comment