Senamrobik.

Salam, 

Sempena larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia semalam, saya selaku cikgu neon dan cikgu ecah kena handle aktiviti senamrobik.

Nak dijadikan cerita, guru besar kami nak sangat salah sorang naik atas pentas dan instruct senamrobik dari atas. Bukan pentas yang diberinya, sebuah meja guru. Ahhh tidak...dan siapa yang kena naik atas meja guru yang bergoyang goyang tu ? Sayalah orangnya...hampir nak tergolek saya dari atas meja tu buat senamrobik, nasib baik tak terjatuh.

cikgu neon instruct senamrobik atas meja guru... ayooo..
Gila cute budak budak ni buat senamrobik =)
Day 1 - Reharsal.

psuing pusing

gelek sikit haha

amik nafas semua anak anak murid oii

hah goyanggg 

bagus hen hao ! 

coolong down semua ya...

bagus anak anak murid cikgu ni...

anak anak murid saya depan sekali nih..anak murid khas yang extra sayang dari yang lain =)

 Day 2 - Gambar sempena Hari Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia

Murid bersedia ikut senamrobik

senamrobik oleh cikgu neon dan cikgu ecah

cikgu ecah

cikgu neon

hah ikut senamrobik cepat...

risau meja guru bergoyang...hahaha

guru besar dan VIP dan ibu bapa ikut senamrobik
regangan dan cooling down

Happy betul buat senamrobik ni. Lainkali buat lagi pun tak salah rasanya...menyihatkan badan pun ya juga kan. Happy sungguh tengok anak anak murid semua ikut, ibu bapa, guru guru dan yang VIP yang berhormat pun turut buat senamrobik. Cayalah cikgu neon dan cikgu aishah ! =)
Praktis senamrobik 3 Hari je..gila berpeluh peluh. Burn kalori untuk minggu ni. Cayalah... Pss...ada orang cakap cikgu neo ada join mana mana kelas yoga ke ? Adeh...Tak pernah pulak join kelas yoga, tapi memang dah lama teringin nak masuk kelas yoga. =) Kalau ada kelas yoga yang murah murah dan best tu nak juga join !

Alhamdulillah, Sabtu 2 Julai 2011 terisi dengan aktiviti yang bermanfaat. Sekurang kurangnya dapat meringankan otak dari mengingati sejarah sejarah yang tak membawa faedah tu.Nanti saya update lagi tentang 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia ni ok. Jumpa dalam entri yang lain !


Comments