Prepaid Topup, Asyik Asyik Topup !

Salam.

Sekarang ni saya pengguna prepaid. Memang dulu sedap betul pakai pospaid...sebab tak payah nak fikir pasal topup topup ni. Sekarang dah guna prepaid ni...rasa macam leceh gila la woi. Nak tahu tak apa yang leceh sangat ?


Ok, sejak saya guna prepaid ni...saya jarang sms or call orang..cuma sms dan call untuk hal hal penting saja. Sekali topup RM30...(harap dapat guna lama dan tak payah ke kedai beli prepaid lagi)..Saya topup RM30, sedar tak sedar hanya RM5 jer yang saya gunakan dalam masa 2-3 minggu.

Cuba korang bayangkan, credit saya sekarang  ada RM28.00, tapi expired takleh guna...pastu kena topup lagi, lagi, dan lagi...semata-mata nak buat beberapa call dan sms sahaja...sangatlah tak berbaloi betul ! Kalau macam ni lah gayanya baik saya pakai PUBLIC PHONE je la...ish.


P/s : Luahan perasaan ! Ni sekarang tengah tak boleh call or sms orang sebab air time dah expired, padahal duit topup masih berlambak bakinya. geram !


Comments

  1. nasib baik aku gune youth club dengan u-pax..jimat..berbaloi2...

    ReplyDelete
  2. wan, camne nak buat dengan credit aku ni woii...

    ReplyDelete
  3. kalau kredit tu banyak sangat dan tak tau nk buat ape..meh share ngn MFI..hehehe

    ReplyDelete
  4. pakai public phone lagi la susah..kene bawak syiling ke mana mana jer..

    ReplyDelete
  5. mfi, huhu tula saya pun rasa nak transfer creditr jer...ishhh



    luqman, huhuhu pakai public pun susah gak..tapi ade kredit ni pun takleh nak gunaa =(

    ReplyDelete
  6. ade satu plan tu kalau tak silap jenis expired bertaun2
    youth plan kot rsenye
    try godek2 hotlink

    ReplyDelete

Post a Comment