Menghargai Saat Gembira.



 If you wait too long for the perfect moment. the perfect moment will pass you by...


Kalau boleh saya buat magic...saya nak hentikan satu masa , saat di mana saya gembira dan orang lain gembira.....

Hentikan waktu, hentikan dunia dari berputar, hentikan jam dari berdetik ke nombor yang lain...Kalau masa dapat dihentikan begitu, saya nak tatap wajah orang yang saya sayang, saya nak tengok orang yang saya sayang gembira lama-lama....

Biar waktu itu berhenti di situ.

Syukur dalam beberapa saat itu sebab itu saja masa yang saya ada. Mungkin dapat kecapi waktu gembira itu lagi, atau mungkin tidak...

Ya, saya hargai setiap waktu yang saya ada untuk melihat orang lain gembira. Wajah-wajah gembira yang mengubat hati. Saat gembira yang boleh dirakam dan dilekat dalam ingatan...namun kian pudar...

Comments

  1. kalau lah mampu pputarkan masa kan~

    ReplyDelete
  2. Always try to remember to appreciate everyone and everything around you. Once it's passed, it would never come back :)

    ReplyDelete
  3. kalau lah boleh diputarkan waktu..
    Mesti nk pergi ke saat2 gembira je .. :'((

    ReplyDelete
  4. hargailah setiap detik dlm hidup kita supaya kita x terasa menyesal...:)

    ReplyDelete
  5. gembira atau tak, tu pilihan kita. sebab hidup kita, kita yg kemudinya. kapal takkan karam kalau air tak masuk ke dalam kapal tu.

    ReplyDelete
  6. tu pilihan kita. sebab hidup kita, kita yg kemudinya. kapal takkan karam kalau air tak masuk ke dalam kapal tu.

    ReplyDelete

Post a Comment