Laptop Baruku...Acer Aspire 4253 !

Salam !

Alhamdulillah, sekarang ni saya berada di Low Yat live ~ Awal-awal pagi lagi hari ini dah bangun, kemas rumah, basuh kereta kesayangan, dan bersiap untuk ke Low Yat dengan harapan untuk membeli laptop baru, pengganti si olivia.

Korang tau kan apa dah jadi kat laptop olivia saya tu ? Skrin pecah beb...kalau nak betulkan skrin laptop yang pecah tu, kena bayar RM300. Nak tau tak berapa harga laptop saya kalau saya tolak sekarang ? RM300 gak..hahahah sama je nilainya rupanya.

So, laptop apa pilihan saya ? Saya memang cari laptop yang paling murah, harga below RM1500 . So, ini jelah yang saya mampu beli. ! Cantik tak..huhuh...saya tetap setia pada Acer sebab ramai yang sarankan saya ambil brand ini saja. Sempoi ah.
Acer Aspire 4253
RM 1249
Colour : Red Velvet
AMD processor
500gb hard disk
4gb ram
8 Free Gift
Windows intallation
Titanium Anti-virus
P/s : Sekarang ni tengah duduk update blog kat kedai ni...sambil goyang kaki. Adam - si penjual laptop ni siap sediakan air milo tin sejuk untuk saya dan kakak saya...hahaha..siap offer makan kuih muih lagi. Huhu...saja beli kat sini untuk untungkan orang-orang melayu yang berniaga di sini =) Chow !

Comments

  1. Murah gak ;) siap update kat sne 2..Sempoi

    Entri meletop2 Najib Bagi 100 Tiket Percuma

    ReplyDelete
  2. Wahhh! Jeles dia dpt lappy baru XD

    ReplyDelete
  3. Wahhhh....siap sempat buat blogging live dari Low yat..cool woh!
    I pon baru beli lappy kat low yat last week =) Gimme 5! =D

    ReplyDelete
  4. murahnyaaa...huhu
    waa warna die garang btul.hihi
    same color dgan netbook awk
    ni laptopkan nurul?

    ReplyDelete
  5. hehhee..sama ngan laptop yg saya ngah guna skrg :)

    ReplyDelete
  6. nk tukar lappy gak....Tp my lappy,ChromeCryme still best.

    ReplyDelete
  7. ok la tu kira murah tapi berbaloi..yg pnting dpt buat kerja :)

    ReplyDelete
  8. Wahh laptop skrg makin murah ya.. I guna laptop zaman dinosour. 3kg lebih kurang beratnya. haritu LCD pecah sb ke hulu ke hilir hostel cari wireless skali kaki trsadung masuk parit. terbelah dua you skrin tapi mampo organize lagu, lcd screen utk annual dinner y grand gitu. lepas tu gi tukar $450 (2nd hand) tp berbaloi dr beli baru. you tau jela masa tu elaun ciput, makan pun tak kenyang. hahahaa

    ReplyDelete
  9. salam, awak beli kat kdai mane...sy nak beli jugak...

    ReplyDelete
  10. anonemes..i rasa da mesej u..tingkat dua low yat..nama adam..

    ReplyDelete
  11. salam.. so far pkai laptop ni ok x? ade masalah? if nak gna software berat ckit cam adobe illustrator & adobe photoshop agak ok?

    ReplyDelete

Post a Comment