Kelahiran Bayi Pertama, Tahniah Ezy & Acha.

Salam,

Alhamdulillah, kami sekeluarga sekarang gembira sangat sangat sebab kami dah dapat ahli keluarga baru ! Baby ni anak abang long saya & isterinya kak Asha, kami gelarkan dia Iman sejak dia dalam perut lagi tau =) So this is baby Iman !

Sementara tu meh saya promote dulu blog abang long dan kakak ipar saya nih...www.bicarakanta.blogspot.com dan http://ashasahedan.blogspot.com/. Hehehe...


"Ena, lepas ni jangan nak manjakan sugar glider lebih lebih tau, sekarang kena manjakan Iman lebih dari sugar glider ena tu..." (along saya sound tadi hahahahaha)

Iman , Born on Thursday, 7 Julai 2011, 12.15 am.

bukak la mata tu Iman, takmau nanes nanes tau

Hai sayang ku Iman ! Teruja woo saya first time jadi aunty nih = [)
ala mucuk mucuk sayang Iman !

Tahniah kepada Abalong dan Kak Acha, alhamdulillah semuanya selamat. Alhamdulillah, Allah kurniakan bayi yang sihat dan comel macam Iman ni...semoga kehadiran iman akan menambahkanlagi keceriaan, kebahagian dalam keluarga kita =) Love you, dear Iman !

P/s : Saya belum sempat nak melawat baby Iman ni...malam nanti mungkin akan melawat Iman nak cium Iman laju laju...nak peluk sayang Iman ! Nak bagi sugar glider geget hidung Iman jugak =P

Comments

  1. wah comel nya baby ni...ada iras-iras kau tak neon?hahaha

    ReplyDelete
  2. tahniah. your are officially an aunty...

    ReplyDelete
  3. huhu tahniah...comelnye baby ni ek. Np kita dah besar tak comel lagi...wwuwu

    ReplyDelete
  4. bertambah lagi umat Islam di muka bumi.Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. haha boleh lak kena sound jgn lebih kn sugar glider..adoii..ko kawen sok pn kena sound gitu jugak la kut eh..ngee~ =P

    ReplyDelete
  6. cute..congrats dpt ank buah =)

    ReplyDelete

Post a Comment