Google Page Rank, Silampuneon.

Oh waao ! Ini google page rank silampuneon..dan kalaulah google page rank boleh di pam macam gambar bawah ni =)

Display Pagerank

Sebelum ni saya ada menyatakan rasa hampeh saya terhadap google page rank dalam entry Google Page Rank 10 ! Masa dulu pakai blogspot page rank dapat nombor 3...bila dah beli domain sendiri google page rank terus jadi zero. Haha...Baru kejap tadi saya check balik page rank saya ni...wah, dari zero dah jadi nombor 2 =) Oklah tu...lebih baik bernombor daripada kosong je kan. Ni yang best nih...baru semangat sikit nak blog. Ecewah...poyo tak.

Google page rank korang pula bagaimana ? Mesti ramai antara blogger yang tak amik port pun kan ? Hihihi...saya amik port sebab saya nak blog saya sekurang kurangnya mencapai rank page 5. Tapi itu mungkin dalam mimpi sahaja. Haha...



Comments

Post a Comment