Blogger Setia.

Salam,

Saya terharu nih...terharu dengan si blogger yang setia baca blog saya ni. Terima kasih ya !
Alamak ! sorry lupa nak blur kan nama...terkantoi...ini blog yang perlu kamu terjah.

http://ibrahimemorabilia.blogspot.com/
 

Saya pun tak pasti blog saya ni sesuai untuk bacaan umum ke tak sebenarnya, sebab dulu saya banyak buat entri merepek-repek. Huhu, sekarang ni maklumlah dah meningkat dewasa...nak jadi lebih matang lah katakan...Saya harap saya dapat kongsikan entri yang baik untuk bacaan semua...InsyaAllah. Kalau ada entri yang tak enak untuk dibaca tu, sila sound saya directly okay ? Saya janji saya akan terus delete.

P/s : Saya berterima kasih sangat pada pembaca setia yang lain-lain tu...minta maaf ya, saya jarang sangat reply komen. Tapi disebalik komen komen dari korang semua, saya rasa terharu sangat, atleast ada yang ambil berat kan ? Walaupun sekelumit...ecewah...sayang kamu semua. muah muah...miss sunshine, aswadz, hazwan, chempaka sari, cikchopu, mr kiub ais, cikogosh, cik aish, dan ramai lagi nak sebut...ahhh...TQSM korang !



Comments

  1. wahhh seronok nye ada pembaca setia,.=)))

    ReplyDelete
  2. akak pun suka baca blog cikgu neon nih.. best!!sory kdg2 tak tggl komen..

    ReplyDelete
  3. pasni nak add cik neon..pastu post kat wall cik neon..puji2 skit..nnt dpt masuk dlm next entry kt blog cik neon..hahaha..

    ReplyDelete
  4. wah..beshnye ade pembaca setia blog kamu!!!

    ReplyDelete
  5. Waa..tahniah dapat pembaca setia..itu hebatt!!! :D

    ReplyDelete
  6. mai, hehehe hebat kan kan kan !


    luqman, heheh yeke ? beshh kee...blog i bese je pun tau..


    mfi, waaa da pasang strategi ek..amboi3


    cikgu azrine, thankyou...terharu sgt tau..sebab saya pun selalu jadi silent reader blog you..yelah bz..tak sempat nak balas balas komen ..T_T



    aini, mmg la seronok =)



    aiez, amboi !

    ReplyDelete
  7. Oh my, my memorabilia is featured on a popular blog for the first time! Kindness is truly contagious. THANK YOU NEO. I never thought that my sincere thoughts would make it to a special entry of yours.

    I had once remembered Prophet Mohamed SAW says, "If you love somebody in Faith, let him/her know." Now I know why it's always nice to show your appreciation to other people!

    ReplyDelete
  8. ibrahim, blog ni tak popular pun laa..huhu..but much thanks sebab u pernah tegur my blog content dulu..if you tak tegur i pun tak perasan i banyak post benda merepek kan..huhu..thanks for the appreciation =) like !

    ReplyDelete

Post a Comment