Ada Haiwan Dalam Bahaya Disana !

Telefon. telefon berbunyi. ada haiwan dalam bahaya, ada haiwan dalam bahaya disana ! Wonderpets wonderpets kami datang ! Membantu haiwan yangd alam kesusahan. Kami tak besar dan kami tak kuat bila bekerja sama semua jadi mudah...heayyy wonderpets yeah...(selamba taram je nyanyi lagu ni)

Ok, haritu saya ternampak seekor anak burung ni nyawa nyawa ikan di bawah pokok. Saya ambil la dia konon konon nak selamatkan dia...kaki anak burung ni patah rasanya. Anak burung ni macam haus je, lepas saya bagi dia minum setitik dua...dan dan dia mati. Eh, eh eh saya ni penyelamat ke pembunuh ni ? Saya dah kompius da...ok bai !

anak burung yang saya selamatkan

konon konon nak bagi CPR kat anak burung ni...

masa ni dia tengah nyawa nyawa ikan

menggeletek kesakitan...berguling dalam bekas

aik, dah mati ? ajal ko dah sampai...ish ish ish

mati akhirnya...tak dapat diselamatkan T_T buat penat je kutip =(

P/s : Contohilah cikgu nurul, selamatkan haiwan yang dalam kesusahan...= )

Comments

  1. takziahh!!!...da buat kenduri kesyukuran?..ehehehehe...

    ReplyDelete
  2. kesyukuran?..ahahahha..kenduri tahlill laaaa...ahahahha..

    ReplyDelete
  3. goreng pun sdap..pastu mkn ngn sugar glider..hahaha

    ReplyDelete
  4. ni x leh msuk interview jdi wonderpet ni..haha..XD

    ReplyDelete
  5. angry birt tu cik lampu neon...rugi la dah mati..huhu klu tak boleh kawan dengan sugar glider...

    ReplyDelete
  6. cempaka sari, camne u tau ni angry bird lak ? yeke ? huhu biar betul nii..ni penemuan yang hebat !



    dinie, huhu tak layak jadi rescuer ek ? pembunuh hahahaha



    mfi, sampai hati u nak bg sugar i makan burung goreng...hampeh la u...


    ciksue, i tak sempat buat kenduri tahlil laa dah bakar ala ala hindu punye style...

    ReplyDelete

Post a Comment