Saturday, June 11, 2011

Yayasan Sarawak, Jalan-Jalan.

Salam, sorry ya kalau entri ni nampak macam blurghh sikit sebab kali ni saya jalan jalan di satu lokasi yang menarik = ) Sebab tu saya nak letak gambar banyak banyak nih...Hihi...

Sebenarnya saya berada di tengah tengah Kuala Lumpur tadi. Saya melepak di rumah kawan saya. Ayu namanya. Rumahnya terletak sebelah banggunan Yayasan Sarawak. Sekeliling rumahnya tu padat dengan pembangunan kondominium, villa, hotel. Kalau nak pergi KLCC dan Pavilion pun boleh jalan kaki je..Sangat menarik !

lets ride

macam cengkerik pun ada

Inilah dia banggunan Yayasan Sarawak...
pelajar pelajar dari sarawak yang tak balik kampung masa cuti tu ada yang melepak di sini..
 

di hadapan banggunan tu banyak Kondominium...tinggi, gah !

kalau lah saya ada duit., boleh la beli lot di kondominium !

photographer ni..kawan saya, Ayu. 
Rumahnya tepi banggunan Yayasan Sarawak tu jer =)

buaian yang berumur puluhan tahun = )

weeheee

lenggok sana

lenggok sini

pokok pisang

daun daun...

daun berguguran

wakaf...

neo..silampuneon.

Ini betul betul punya photoblog ni ! Chow...

P/s : Terima kasih ayu kerana layan kerenah saya dan beri saya tumpang solat = )


 

Designed by Alieff Artwork