Friday, June 03, 2011

Tupai Masuk Bilik !

Tupai Masuk Bilik ! Masa saya sibuk melayari internet tadi..tiba tiba ada seekor tupai ni masuk bilik saya melalui tingkap saya yang terbuka luas tuh...terkujat saya. 
 
Dah la masuk bilik saya, lepastu bila saya halau keluar tupai tu dah tak reti nak keluar dah...berdecit decit dia ke hulu hilir lari bawah katil...sebijik macam cencorot...geli gilerr...

saya nak halau tupai ni keluar..dia takut pulak...
tupai ni terkencing kencing atas lantai..cis cis...

Disebabkan tupai taknak keluar, saya tengok je tupai dari jauh..
Tupai pun merenung saya dari atas katil...

 Tupai ni main bom bom cak pulak dengan saya...Huhu

Operasi menghalau tupai..oleh Abang Along ; )
Yeeha..berjaya sudah !  
Itupun habis barang brang saya kat dalam bilik ni jatuh sebab tupai nih...ayya...
Mode : Sayu dan letih...


 

Designed by Alieff Artwork