Taman Warisan Pertanian, Putrajaya.


Taman Warisan Pertanian  , Putrajaya.

Lokasi : Taman Warisan Pertanian , Putrajaya.


Saya geram laa, patutkah peniaga menjual Char Kuey Teow dengan harga yang terlampau mahal ? Saya geram tauu geram. Semalam ketika makan di Taman Warisan Pertanian, Putrajaya, saya kena bayar RM6.00 untuk Char Kuey Teow Special..

Entah apa yang special nya pun saya tak tahu..Char Kuey Teow nya sikit, ada telur, udang ada empat ketul itupun tak fresh. RM6.00 untuk Char Kuey Teow macam tu ? Rasa nak bagi pelempang maut je kat peniaga tu...

 Melampau !
 Peniaga ambil untung jual Char Kuey Teow mahal ?

Tak cukup hampa dengan Char Kuey Teow mahal tu, servis layanan di kedai makan Taman Warisan Pertanian tu agak hambar. Memang lah dah terpampang jelas " Layan Diri ", tapi bila nak beli makanan , pelanggan disambut macam bo-layan jer. Muka peniaga semua macam ngantuk dan malas jer...Mak ayah saya yang order satey pun dapat satey sejuk !

Selain daripada makanan yang tak berapa sedap tu, keadaan kat Taman Warisan Pertanian tu agak panas. Kami makan dalam keadaan mandi "sauna"...Huhu...

Satey sejuk...hambar

P/s : Takmau beli char kuey teow atau satey disini lagi. Lebih tepat, tak mahu makan di Taman Warisan Pertanian lagi.


Comments

  1. lama x pi mkn kt cni..dlu slalu dating kt cni..hekhek..pelik aa..last aku dtg cni xingt thn bila.haha tp sdpt je mknn dia..oh klu nk mkn satay aku suggest ko pi kt bangi..seksyen 7, nama restoren, sup urat ketin...lg best dr satay haji samuri tahu!! ^_^

    ReplyDelete
  2. salam,

    hari tu awe pergi dah petg..fuh! memang best sebab banyak pokok buah-buahan tempatan...heheh..dan paling best berpeluh jalan..leh exercise

    ReplyDelete
  3. BOLEH LAWATI PORTAL PERBADANAN DAN BUAT ADUAN DI SITU.

    ReplyDelete

Post a Comment