Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

Salam pagi kepada semua pembaca budiman =)

Saya nak kongsi perkara yang saya suka tentang Sugar Glider ni. Salah satu perkara menarik tentang sugar glider yang saya suka ialah...sugar glider betina ada pouch atau kantung di perutnya. Sama macam kangaroo dan koala, diorang ada poket, pouch atau beg kat perut kan ? Sugar glider pun ada tau !

Pada mulanya saya ingat sugar glider betina ni ada pusat yang besar di perut. Bila lama lama perhati dan belek suggies ni..rupa-rupanya perut dia tu berlubang dan ada space untuk letak barang. Huhu...tak sangka sugar glider ada poket di perut sendiri ! Seronoknya saya tengok...

 Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

 Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

 Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

 Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

 Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

 Sugar Glider Pouch @ Kantung Di Perut.

2 keping gambar anak anak kesayangan saya hari ini untuk tatapan semua...baby ninja dan shemie. Setakat ni itu nama yang saya beri sebab baby ninja tu sangat aktif melompat, manakala shemie sangat pemalu... ; ) Saya sukakan dua karakter yang berbeza beza ni...barulah ceria. 

Baby Ninja & Shemie
Baby ninja (female) yang ada kantung kat perut tu...

Shemie, si pemalu penakut tu...ni muka dia masa bangun tidur. 
Memang blur dan mamai.

Okay jumpa lagi dalam entri yang lain = ) Doakan anak anak saya dan emakya ni sihat ya !


Comments

  1. eh eh weyh dalam kantung dia ada apa ? ada anak ?


    ye la aku doakan korang sefamily sihat cepat2 lah cari ayahnya =.=

    ReplyDelete
  2. dalam kantung dia ada breast diaa...huhu anak menyusu kat dlam tuuu

    ReplyDelete
  3. maaf tnye..dorg ni msty kncing n berak merata time kita bwk pg jln kn? sb klu sye pgg je msty kncing or berak huhu

    ReplyDelete
  4. nak tanye, kalau sugar glider jantan ni, ada mcam isi bulat kat bawah perut dia. ape bende ehh?

    ReplyDelete

Post a Comment