Sugar Glider Nyaris Hilang !

 Sugar Glider Nyaris Hilang !!


My love sugar glider buat saya cuak tengah hari tadi...Pada mulanya saya letak 2 ekor suggies (Baby Ninja & Shemie) dalam pouch bag, saya tak sedar yang saya tertidur terkangkang-bongkang dengan langsir dibiarkan terbuka luas...

Bila saya bangun je dari tidur..saya perasan ada seekor suggies je dalam pouch bag tu...hati terdetik, ah mana lagi satu !! Jantung mula berdegup laju !! Lap dap lap dap lap dap...dap dap dapppp !

Pusing pusing bilik dengan rentak hati macam bunyi drum, tiba tiba saya ternampak sugar glider si baby ninja terlompat lompat dalam karung baju sebelah katil. Baby Ninja tu tengah cuba keluar dari karung tu tapi tak boleh...

Pergh selamat kau baby ninja..Nasib baik aku jumpe ko...Nasib baik kau tak menghilang keluar dari tingkap bilik...kalau tak, jadi tupai liar lah kau nanti. Saya terus terkam baby ninja dan cium dia laju laju...

Saya boleh mati heart attack kalau macam ni.  Ahh.


Comments

  1. ahhh kalao menda maha comel limited hilang camtuh. bukan setakat heart attack rasa nak bunuh semua org pon ada . nak mogok lapar roti . nak makan kepsi . nak tido seumur hidup takmao bangun .

    kehkeh serious kalao hilang nanges 17181812malam

    ReplyDelete
  2. baby SG sy dh due kali hilangg taww kat uma sewa dulu.
    first tuhh hilang satu hari, mmg tade mud na wt pape taww. cm da na redha da time tuhh, lps tuhh jpe balik dekat luar rumah taww. nsib baek die slmt :(
    second hilang kejap je, sy nages2 taww. pas tuhh jpe ats pokok kat luar umah jgk.
    naseb baik smpi skrg die save nan sy. hee :DDD
    sugar glider comel kan? kan? kan? :DDD

    ReplyDelete
  3. liyana ! untungnya uu dah hilang dua kali pun stil ada jodoh lg dgn sg u ye..heheheh alhamdulillah..and dorang mmg comelllll !!!



    una, aikk ? u mmg besh laa una..i yang kehilangan u yang macam tak tdo 80ribu malam heheheheheh

    ReplyDelete
  4. wah .. bahaya ye .. takleh letak kat sangkar ke bile time cikgu tidur terkakang-bongkang ?

    ReplyDelete
  5. ipai, saya pun tak sedar laaa..tengah tengah main dengan dorang..saya da tertkangkang bongkak tidur daa...camne nak letak dalam cage hehe

    ReplyDelete

Post a Comment