Saturday, June 18, 2011

Sugar Glider Makan Ulat.

Ulat adalah salah satu sumber protien , makanan bagi sugar glider. 

Pada mulanya memang saya tak terniat nak beri diorang makan ulat nih..tapi masa singgah di kedai petshop haritu..orang tu sarankan saya beri dorang makan ulat, Kata penjual tu, sugar glider ni suka sangat makan ulat ! Saya pun terpengaruh laa...beli jugak ulat tu untuk sugar glider saya.

saya beli satu plastik ni baru 0.50 sen...banyak woo..
dah masuk 2 minggu tak habis habis.

ulat ulat bertuah yang jadi makanan sugar glider

banyak makanan campuran..telur, ulat, mangga, epal

sesi memakan ulat

sedap ke ulat tu ?

yum yumm yummy !

saya ni jenis suka pegang ulat...takde laa geli geli dengan ulat ni...

banyaknya...nak habiskan ulat ulat nih...

palette pun sugar glider saya suka sangat makan..

sekor suka palette sekor lagi hantu ulat

rumah sugar glider ku

cak ! sebuk je..orang  nak makan pun nak kepoh ya ~

Ok chow = ) Banyak betul entri sugar glider hari ni ya...ni namanya balas dendam =)


 

Designed by Alieff Artwork