Sunday, December 11, 2011

Sugar Glider : Makan Telur Rebus.

Sebenarnya saya kurang arif bab pemakanan Sugar Glider ni. Dalam masa dua tiga hari membela Sugar Glider @ Suggies ni...saya beri mereka makan epal jer. Tapi saya tengok epal tu macam tak berusik pun...ye la, suggies ni baby lagi..so epal mungkin kurang sesuai. 

Baru baru ni dapat tahu suggies suka makan telur rebus, jadi saya pun bagi lah dia makan telur rebus...jom kita tengok suggies suka ka tak suka ?

Gambar Sugar Glider Makan Telur Rebus.
Berikan dia sepotong telur rebus...

pada mulanya dia pegang saja...hihi

kemudian mula menjilat jilat telus rebus itu

wah, semakin galak menggigit gigit dan menguyah telur rebus

sedang makan telur rebus dan menikmatinya penuh perasaan

lepas ni kentut bau telur ~

dah kenyang, tinggalkannya dengan penuh sepah...

Nampaknya saya yakin suggies saya memang suka makan telur rebus ni. Lepas ni kalau ada bau bau kentut tahap telur tembelang tu..dah tau dah sapa punya angkara okeh ! Muahaha...sayang, i love you so much ! You colour my day...you bring back my happiness = )

 

Designed by Alieff Artwork