Sugar Glider Jinak.

Salam, wahhh gembira betul tengok video video sugar glider yang dah jinak nih. Macam tak sabar rasanya saya nak menjinakkan Sugar Glider saya. 

Setakat ini, perkembangan Baby ninja & Shemie adalah sama seperti baby sugar glider yang lain. Makan tidur makan tidur...tak sukakan gangguan. Cuma sekarang, saya gembira sebab setiap kali saya cuba ambil mereka di sangkar, mereka tidak lagi bising crabbing tak tentu pasal. Dan sebentar tadi, saya baru sahaja selesai beri mereka makan buah betik dengan tangan saya. Seronok tengok mereka makan = )

Jom layan video video pilihan saya Sugar Glider Yang Jinak = )
Video Sugar Glider Yang Jinak

Video Sugar Glider Yang Jinak  

Video Sugar Glider Yang Jinak  

Amacam, agak agak saya ni boleh tak jinakkan sugar glider saya ni ? Saya harap macam tu laaa... = )



Comments

Post a Comment