Sugar Glider Baby !

 Salam,

Sebelum kita pergi kerja, apa kata kita layan tengok gambar gambar my baby sugar glider yang comel ni ? Hehehe...saya ambil gambar ni masa sugar glider saya tengah syok makan, menjilat jilat jari saya, sampai licin dijilatnya =) Subhanallah, comel sungguh binatang ni. Heheh..

 Sugar Glider Baby ! lidah panjang , menjilat jari

 Sugar Glider Baby ! bagi makan kek buah..

 Sugar Glider Baby !

Sugar Glider Baby !

 Sugar Glider Baby !

Sugar Glider Baby !

Sugar Glider Baby !

Sugar Glider Baby !

Sugar Glider Baby !

P/s : Hari ini nak bawa my baby sugar glider ke sekolah...si ecah nak tengok sangat baby sugar glider ni...= )


Comments

  1. salam..erkk ni binatang apa erk?..adakah spesis tikus?..sangat comeyyyy...kecik plak tuuu...somey2...

    ReplyDelete
  2. tauuu dahhh...spesis tupai rupanyer...ehehehehhe..

    ReplyDelete
  3. comel nyer...

    saya da baca komen awak..thanx yer..saya pun xtaw plak yg blog saya berat cz hari tu da buang da banyak widget2 yang saya rasa xperlu...

    nanti saya try lagi buang lagi...

    mekasih yer...

    ReplyDelete
  4. mak ai .. karang hilang plak kat sekolah .. baik2 ye ..

    dia ye gigi kuat tak ? penah digigit berdarah tak ?

    ReplyDelete
  5. ipai..heheh takut saya kalau dia hilang..huhu..gigi dia tak kuat sgt.kalau gigit pun mcm gigit baby acah acah..takda la sampai darah ke ape..=P

    ReplyDelete
  6. normazura..heheh..thanks for notice that =) i harap you try buang lg k.. i tak boleh view tau..sedih

    ReplyDelete
  7. cik sue..heheh dorag ni macam tupai terbang laa kononya = ) ada sayap tau huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment