Soal Hati & Perasaan.

 Soal Hati , Soal Perasaan
Ini adalah persoalan dalam hati saya...
  • Saya sering tertanya tanya..siapa saya dan apa kepentingan saya pada orang lain...
  • Saya sering menyebut nama orang dalam doa saya dan saya tertanya adakah saya terselit dalam doa mereka juga...
  • Saya sering mengutip segala kenangan yang saya ada, recall dan flashback, dan saya tertanya tanya adakah orang lain juga buat sebegitu untuk mengingati saya...
  • Saya sering merasakan beban terlampau berat sehingga saya sukar untuk melangkah dan bernafas, adakah ini terlampau berat untuk dipikul ?...
  • Saya sering cuba menghargai perasaan yang wujud dalam hati saya yang jarang sekali wujud untuk orang lain...pengalaman mengajar saya erti hidup...
  • Saya sering keliru dengan perasaan sendiri, adakah gembira untuk orang lain bermaksud derita untuk diri sendiri?...
  • Saya sering tertanya tanya adakah tindakan dan perasaan saya ini berbaloi atau tidak...
  • Saya sering tertanya tanya siapakah yang boleh menjawab segala persoalan dalam hati saya...

Could they share the same feeling ?


Comments