Restoran Q Thai Steamboat Cheras, Makan Besar.

Salam.

Sempena dapat gaji pertama, saya dah plan nak belanja famili dinner di Restoran Q Thai nih..Alhamdulillah, dapat juga berkumpul dan makan bersama. Gembira sangat sebab dah ada ahli baru dalam keluarga (angah dan isteri si pengantin baru tuhhh). Hihihi...

Check Out entri saya yang lain : 

Q Thai Steamboat Restaurant, Cheras !

Johnnys Steamboat, Jaya Jusco Cheras Selatan.

Seoul Garden Steamboat, One Utama Damansara.

Buat pengetahuan kamu semua, saya booked meja di Restoran Q Thai ni melalui Milkdeal. Promotion melalui Milkdeal memang murah , hanya RM30 untuk 2 kepala. Saya beli untuk 10 kepala terus..dan harganya baru RM150. Berbaloi baloi makan di Restoran Q Thai nih...

Meja yang di booked oleh miss nurul silampuneon = )

cak cak cak reserved tau !
pilih pelbagai aneka makanan..

ada diskaun untuk VIP card

tolong jangan membazir

kuih muih turut disediakan

nasi goreng , mihum goreng yang bergoreng bgoreng semua ada

daging ayam sotong udang ikan mushroom ... banyaknya pilihan

makan ice cream tak henti henti

gambar di Restoran Q Thai, Cheras


ini semua senarai harga minuman...harga minuman tak sama dengan harga makanan tau. 
So pandai pandai bawa minuman sendiri...

seafood

steambot dan bakar

dapur masak sendiri..

Bersedia..

tunggu sampai boil..

start enjin dengan makan ayam panggang dulu 
my mom, along dan isterinya kak acha.

pengantin baru, Angah dan isterinya. kak ayun

happy nampak

me and my sister

ayam panggang

kak acha sarat mengandung, beranak bulan julai nih...

gila ayamm

posing ayam

mak dan abah tersayang

sweet pengantin baru

cak !

kak ayun dengan my sister

bersedia untuk membakar

get ready to eat ?

fresh semuanya

bahan bahan untuk BBQ

pelbagai jenis cendawan

chi fan !!

seronoknya...

udang ku lari gagah berani

saya tak tahu ini benda apa...tapi saya makan je

tak makan banyak pun heheh perut awal lagi dah full

benda pelik yang saya makan

sister...

udang bakar

ais krim sedap

orang lain semua dah balik ,kami yang tak balik balik...
Restoran Q Thai tutup pukul 1 ke 2 pagi...

peace !

adik saya dan kawannya

perut gembira selepas makan

kami bayar cuma harga air kosong jer...
itupun kami bawa air sendiri, beli di kedai.

berbaloi baloi !

CUma RM 5.25 sen jer ?? Huhuhu...

Berbaloi makan disini daripada makan mahal di Seoul Garden atau Jhonnys Steamboat. Di Restoran Q Thai Steamboat, ada banyak jenis makanan korang boleh sapu...Huhu...saya sarankan bawaklah air sendiri bila makan di kedai ni ya. Kalau tak memang mahal laa sebab harga makan tak termasuk harga air tau...So, kepada korang yang suka makan steamboat tu, datanglah ke Cheras ! = ) Chow...

Check Out entri saya yang lain : 

Q Thai Steamboat Restaurant, Cheras !

Johnnys Steamboat, Jaya Jusco Cheras Selatan.

Seoul Garden Steamboat, One Utama Damansara.


Comments