Photographer & Pakej Murah Part II

Salam !
Korang tengah mencari photographer yang menawarkan harga berpatutan untuk majlis korang ? Saya suggest korang gunakan khidmat photographer ini, sebab saya kenal bangat dengan mereka ! Amat dedikasi, peramah, tekun bekerja, boleh dibawa berunding, dan tak kira mana lokasi yang korang nak...diorang akan datang punya...kecuali sabah sarawak. Hehe.

Sepertimana yang telah dijanjikan, saya kongsikan gambar-gambar majlis perkahwinan hasil kerja mereka.
Jangan lupa lihat blog photographer ini di http://bicarakanta.blogspot.com/   
 Photographer & Pakej Murah Part II


  Photographer & Pakej Murah Part II
  Photographer & Pakej Murah Part II
  Fotografi & Pakej Murah Part II
   Fotografi & Pakej Murah Part II
   Fotografi & Pakej Murah Part II

   Fotografi & Pakej Murah Part II

  Fotografi & Pakej Murah Part II
  Fotografi & Pakej Murah Part II


Event / Majlis : Wedding , Birthday, Party, Indoor & Outdoor Function, Games , Portraiture dan lain lain

Photographer
Ezy
0122850502



Saya akan paparkan lebih banyak gambar untuk tatapan kamu semua, dan kali ini saya akan kongsi kan harga servis fotografi bajet ni =)  Chow !



Comments

  1. gambar cikgu tunang/nikah/sanding takde keewww ?

    ReplyDelete
  2. ipai oi ~ hahaha..saya belum sampai masanya lagi..insyaAllah

    ReplyDelete
  3. ipai, adeke ? apakah betul la u ni.. hua hua

    ReplyDelete

Post a Comment