Friday, June 03, 2011

Persiapan Hantaran Kahwin.

Sebentar tadi makcik pakcik sibuk di bilik pengantin, buat persiapan hantaran kahwin ni...Huhu, belanja besar sioot.. cek dah 10 riban, gelang tah berapa riban, cincin beriban juga...

 \(@_@)/

Nasiblah kaum lelaki nak kena sediakan hantaran yang tinggi kosnya ni, harap harap kaum perempuan hargailah..bukan senang nak dapat barang barang berharga ni, kena bekerja pagi petang siang malam...nasib jugaklah saya bukan lelaki...hua hua...

Gambar Hantaran Kahwin : Tema Hijau Putih

Gambar Hantaran Kahwin : Tema Hijau Putih

 Gambar Hantaran Kahwin : Tema Hijau Putih

Gambar Hantaran Kahwin : Tema Hijau Putih

Yang berbaju merah belang ni laa bakal pengantin nyer merangkap Abang Angah aku nih...Dia macam relaks je lagi...tak sabar saya nak tengok dia gabra malam ni...Malam ni kami akan ke Bangi, nikah di sana...

 
Bakal pengantin lelaki

Oklah, itu sahaja update dari saya...maafkan saya kalau entri saya banyak entri emosional jer...saya sedang  mencari cari mood dan hati yang hilang...sepatutnya saya kena bergembira dan berseronok sekarang, tapi sebaliknya pulak. Ok, goodbye..


 

Designed by Alieff Artwork