Saturday, June 18, 2011

Pakai Bedak Sejuk Atau Face Mask ?

 Korang pakai bedak sejuk je ke atau pakai face mask yang jual kat watson tu?





Ada sesiapa yang gemar memakai bedak sejuk ? Dah lama rasanya saya tak pakai bedak sejuk ni...kali terakhir saya pakai adalah sewaktu saya berada di zaman sekolah menengah. Huhu...

Sejak akhir akhir ni saya jadi "rajin" teramat untuk menepek nepek sesuatu di muka ni waktu tidur. Disebabkan susah sangat nak cari Face Mask yang sesuai..saya rasa nak pakai Bedak Sejuk sahaja pengganti Face Mask yang mahal tu.

Apa pendapat korang ? Lebih baik beli Face Mask atau Bedak Sejuk ? Kalau korang ada pengalaman, share la..nak tahu mana satu produk yang lebih berkesan =)

 

Designed by Alieff Artwork