Tuesday, June 21, 2011

Myvi Lagi Best @ Myvi Elegance !

Salam ! Perodua dah lancarkan kereta baru lagi ! Wah wah wah..kali ni nama yang catchy diberi untuk menarik perhatian ramai...kereta apa ? Kereta Myvi Lagi Best ! Kereta ni juga dikenali sebagai New Myvi Elegance.Wah kedengaran menarik bukan ? Ada sesiapa yang teringin nak punyai kereta Myvi Lagi Best ni tak ? Saya selitkan juga harga kereta Myvi Lagi Best dalam entri ni tau = )

Menariknya tentang Myvi Lagi Best ni kan..saya perasan yang gear kereta ini direka khas di dashboard. Bukan lagi di sebelah tempat duduk pemandu. Amboi...Macam mana nak biasakan pegang gear di atas di tempat radio tu ye ? Lagi satu kan...radio dia sikit punya best laa...memang lagi best dari kereta kereta lain...geram saya dibuatnya.

Apa apa hal pun kepada yang rasa minat nak membeli kereta Myvi Lagi Best, jom kita layan dulu gambar gambar Kereta Myvi Lagi Best ni ok...selamat membeli kereta baru ya !
 
Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !
 Gambar Kereta Myvi Lagi Best !



Senarai Harga Kereta Myvi Lagi Best !
Harga Kereta Myvi Lagi Best Automatic @ Manual
Bermula dengan harga paling basic...iaitu  : 
Price from*

RM 43,900.00





Video Kereta Myvi Lagi Best !


 

Designed by Alieff Artwork