Kehidupan Yang Lebih Baik.

When you really want something, sometimes you have to swim a little deeper..You cant give up just because things dont come easy...You have to overcome the obstacles and face your fears...But in the end, its all worth while ! Life is full of ups and downs, but if you believe in yourself you will always come through with flying colours...value friendship, love and faith, Never underestimate yourself, Believe in yourself ! - Such a great quote isn't it ?


Ya Allah, aku tak mintak lebih dari apa yang aku dapat sekarang Ya Allah. Bagi aku, apa yang kau kurniakan dah cukup sempurna...Hidup aku sempurna dengan semua perkara yang boleh buat aku gembira...

Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kerana telah membuka mata serta pintu hati aku...Terima kasih Ya Allah kerana beri peluang untuk aku sedar. Dan segala-galanya masih belum terlambat untuk aku perbetulkan...Berikan aku masa untuk perbetulkan segala-galanya Ya Allah...Ampunkan aku...

Kalau aku tak terima segalanya dengan redha, pasti hidup aku lebih teruk dari sekarang ni. Hanya pada kau aku berserah Ya Allah. Aku percaya untuk mengecapi kesenangan semuanya bermula dengan diri sendiri.Aku akan mengatur langkahku dengan baik dan cermat kali ni. Tak mahu tersungkur lagi...

P/s : Dan...hanya di blog ini aku mencurah rasa hati...Niatku bukan nak mencanang rahsia atau perihal diri sendiri, bukan juga berniat untuk minta simpati, malah bukan juga berniat untuk menjatuhkan sesiapa pun. Bagi yang setia membaca blog ini, aku harapkan jasa baik mereka supaya memahami...bukan menokok nambah resepi hidup aku. Sedar ramai yang membaca dan memerhati gerak laku aku di sini...ada yang bercakap dan membuat tafsiran dan andaian sendiri tanpa tahu apa yang berlaku sebaliknya...ahh mereka takkan pernah berhenti bercakap..mungkin terlampau mengambil berat ya ? Dont worry im going to have more fun than u can ever imagine = )



Comments