Ikan Laga Dalam Akuarium Botol.

Salam, ada yang minat bela ikan laga ? Saya ni kalau bab binatang, semua binatang saya suka bela pun ! Haha...Yang ini ikan laga saya, dua dua ekor saya letak di sekolah sebagai perhiasan dan sebagai terapi otak saya nih...kalau tengah serabut, saya tengok laa ikan laga yang cantik ni =) 

Sekarang ni saya tengah fikir macam mana caranya nak membiakkan ikan laga ni...ada idea tak ? Adakah bekas akuarium yang kecik ni sesuai untuk pembiakan ikan laga ? Tau tak cara caranya ? Kalau anda tahu, bolehla kongsi pendapat ya..terima kasih =)

Ikan Laga Dalam Akuarium Botol.
Ikan Laga Dalam Akuarium Botol.
Ikan Laga Dalam Akuarium Botol.



Comments

  1. kalau kita letak dalam satu sangkar kang die berlaga pulak ek? hmm tak tau la mcmne nak bg die membiak. beli je kot benih kat kedai..

    ReplyDelete
  2. hehehe kalau beli terus tak mencabar nama nye tuh =P heheh

    ReplyDelete
  3. dulu2 ade gak ikan ni...skang x terjaga dh..huhu

    ReplyDelete
  4. hmm nk biak kan dia kene kawen kan dia lah hehe

    ReplyDelete
  5. seriously sgt cantik..masa kecik2 dulu selalu bela ikan laga..sebab tiap kali bela mesti mati tak smpai sebulan..hahaha

    ReplyDelete
  6. saya pernah biak,,kena tempat besar kotak polistren

    ReplyDelete

Post a Comment