Hanya Bermimpi Kerana Tidak Mampu Memiliki.

Aku hanya mampu bermimpi kerana aku tak mampu memiliki...Wahai mimpi mimpi indah datanglah, kehadiran mimpi indah itu membuatkan aku tak mahu bangun ke alam realiti...Mata terpejam. Aku rasa terbang, melayang...Dalam mimpi.

Pejam kan mata..dan terbang.
Kamu yang bawa ku terbang..Kamulah jua yang membawa cinta..Ke jalannya...

P/s : Pernah tak korang rasa yang korang tak nak bangun dari tidur ? Kerana mimpi semalam terlampau indah...tak mahu dilepaskan saat indah yang ada dalam mimpi tu...And then, when you wake up..korang akan rasa sedih dan serba salah sebab you are back into reality, hidup nan mencabar. Haih...Allah, kuatkanlah semnagatku. Amin.


Comments

  1. uhuh .. actually realiti lagi best dari mimpi .. sebab mimpi, sekejap je lepas tuh hilang .. realiti tuh kita dapat .. dan yang paling penting akhirat .. betui x ?

    ReplyDelete
  2. uhuh .. actually realiti lagi best dari mimpi .. sebab mimpi, sekejap je lepas tuh hilang .. realiti tuh kita dapat .. dan yang paling penting akhirat .. betui x ?

    ReplyDelete
  3. mestilah pernah mimpi mcm ni. Contoh, mimpi nak dapat duit poket hasil dari berblogging macam blogger si lampuneon ni..

    ReplyDelete
  4. cempaka sari..hehehe ade ke ? orang pun dpt income sikit je tau =P



    ipai...insyaAllah..yang dikejarkan akhirat..tu lg penting..ahhh mimpi indah la beb..

    ReplyDelete

Post a Comment